عکس هایی از برخی نقاط فارسان.واقع در استان.چهارمحال و بختیاری.
عاشقت شدم
عاشقانه ی من

در*ادامه*براتون*عکسهایی*از*شهرستان*فارسان*برخی*نقاطش*رو*براتون*میزارم*امیدوارم*
*خوشتون*بیاد*البته*در*سفرهای*ما*از*هر*جایی*که*دوربین*ما*عکس*گرفته*براتون*میزارم*
*جاهای*دیدنی*زیاد*ولی*بهترین*ها*رو*براتون*گذاشتم*البته*به*نظر*خودم.و.اینکه
.نظر.شما.بر.نظر.ما.مقدم.تر.میباشد.



نظرات شما عزیزان:

رهـــــــــــا
ساعت12:26---8 فروردين 1392
وقتی میشی نیاز من که نباشی پیش من
اشکهای چشمامو ببین که میریزه به پای تو
بازم که بیقرارمو دلواپسی نگاه تو
تموم هستی منی بمون همیشه پیش من
اگر شدم عاشق تو نزار بیتاب بمونم
لا لایی شبام تویی نزار که بی خواب بمونم
دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی
فقط یه چیز اذت میخوام همیشه عاشق بمونی
دوست دارم خیلی کمه ولی جز این چیزی نبود
واژه ها رو ولش کنیم عشقمو از چشام بخون


سلام دوست من
عکسهای قشنگی بود
عکاس هستی ؟


woolseller
ساعت12:19---8 فروردين 1392
سلام...وبلاگت را ديدم.اگر هر روز آپديت كني بازديدت به خيلي بالاتر از اين حرف ها مي رسه
حالا يه راهي بهت پيشنهاد مي كنم تا به ازاي تك تك بازديد هات پول در بياري...تنها كافيه كه يه دقيقه وقت صرف كني و ثبت نام كني بعدش ديگه به ازاي تك تك بازديد هات پول در مياري
فقط بدو و بيا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 571
بازدید کل : 87871
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1